kw.\*:("CONVOI POUSSE")
Results 1 to 5 of 5
Selection :
HLAVNI SMERY ROZVOJE LODNIHO PARKU CESKOSLOVENSKYCH PLAVENNICH PODNIKU = ORIENTATIONS PRINCIPALES DU DEVELOPPEMENT DU PARC DE BATEAUX DES ENTREPRISES TCHECOSLOVAQUES DE NAVIGATIONKUBEC J.1980; ZBOR. PRAC. VYSK. UST. DOPRAVN.; CSK; DA. 1980; NO 21; PP. 5-25; ABS. ENG/FRE/GERArticle
K METODIKE MERANIA KLAVNYCH TECHNICKONAVIGACNYCH PARAMETROV VELKYCH TLACNYCH SULODI NA DUNAJI = SUR LA METHODOLOGIE DE MESURES DES PARAMETRES TECHNICONAUTIQUES DES GRANDS CONVOIS POUSSES SUR LE DANUBEZAHLAVA M.1980; ZBOR. PRAC. VYSK. UST. DOPRAVN.; CSK; DA. 1980; NO 21; PP. 59-74; ABS. RUS/ENG/FRE/GER; BIBL. 8 REF.Article
Nouvelles perspectives pour la navigation fluviale et fluvio-maritime. L'attelage déformable pour convoi poussé = New perspectives for the inland and maritime-fluvial navigation. The deformable carriage for pushed conveyVERNEAUX, J.Navires, Ports et Chantiers. 1986, Vol 37, Num 432, pp 238-243, issn 0028-159XArticle
System analysis concerning the possibilities of improving the operation reliability of inland vesselsNOWAKOWSKI, T.Bulletin of the Permanent International Association of Navigation Congresses. 1988, Num 62, pp 125-142, issn 0374-1001Article
Six-barge pushtow trialsBEKENDAM, A. J; BLOK, P. M; HEINEN, H. G et al.Bulletin of the Permanent International Association of Navigation Congresses. 1988, Num 62, pp 21-83, issn 0374-1001Article